nedeľa 9. februára 2014

nedeľná chvíľka prózy.

Pohľadom kopíruješ krivku jeho profilu a uvažuješ, kde sa stala chyba. V ktorom momente sa medzi vami začala vytvárať priepasť ?
Očami skĺzneš na jeho pery. Ich dôverný šepot a teplý dych ťa ešte donedávna šteklil pri uchu.
Strasie ťa.
Zdá sa, že priepasť sa neodvratne prehlbuje a ty si úplne bezmocná. V očiach pocítiš slanú páľavu.
Odvrátiš zrak.

ako ľahko človek vyprodukuje melancholicky tváriaci sa zhluk slov, keď sa cíti zneužitý životom. ale asi som len podľahla pseudodepresívnej nálade a dôkladne sa utápam v sebaľútosti. nebudem vás však zdĺhavo sprevádzať mojim emocionálnym bahnom. stručne a výstižne by sa to dalo zhrnúť nasledovne 

všetko je na .. ženský pohlavný orgán. 

menšia športová vsuvka 
vyhrali sme v Sochi zlato (pozdravujem Kuzminova).  i keď, vzhľadom na fakt, že sa v drese reprezentujúcom náš štát potila iná národnosť, tak neviem, či mám pociťovať patričnú hrdosť.
avšak pri krasokorčuľovaní som bola bytostne nacapená na obrazovke. pohybovať sa po ľade s gráciou a bez toho, aby som si na ňom dolámala končatiny alebo pri akrobatických kúskoch nespôsobila partnerovi smrteľné zranenie .. obdivujem to. 

P.S. zahĺbila som sa do Fifty Shades of Grey a na moje zdesenie zisťujem, že sa mi to páči.
P.S.2 kurzívou uvedený text je ešte len polotovar. efektne na záver pridávam 

TO BE CONTINUED.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára