nedeľa 3. novembra 2013

(názov si domyslite).

dnes strávim noc pod hviezdami.
(keďže ten smrtonosný vietor nám isto urve strechu). 


už čoskoro vo vašich domácnostiach
aj vy ste úspešne prehnili víkend, respektíve jesenné prázdniny ničnerobením ?
 prípadne likvidovaním darov chladničky v pravidelných intervaloch a následnom tvrdnutí na posteli ?

zhrňme si to .
nepriaznivé poveternostné podmienky a neodvratná skutočnosť v podobe nadchádzajúceho pondelka sú nezlúčiteľné so životom.

2 komentáre:

  1. na mobile sa mi to nehýbalo, obrázok, a vravím si: aký milý chlapík. tak prečo ho nejebnúť lopatou, teda, sorry, pondelkom do hlavy? :D inak.. ty si ma sledovala, keď presne vieš môj nabitý "prázdninový" program?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D .. odhalila si ma. som stalker od špiku kostí. pozor na mňa.

      Odstrániť