nedeľa 6. októbra 2013

american horror story 3.


 9.10. 2013 
nám na dvere zaklope tretia séria American Horror Story - Coven. 
i keď, vzhľadom na povahu predchádzajúcich sérií nám Coven tie dvere rovno vyvalí. 



Zatiaľ čo prvá séria (House) vzala útokom otrepaný námet - strašidelný dom - a vytvorila z neho legendárny kinematografický počin (o danom zázraku som sa emotívne rozpísala ZDE), druhá séria (Asylum) sa zaoberala pofidernými praktikami v ústave choromyseľných pod záštitou cirkvi, tretia séria ponúka jednu z najpríťažlivejších tém vôbec ..

čarodejnice


Hlavná dejová línia zachytáva netradičný dievčenský internát, a ako ste si z predchádzajúcich riadkov mohli vydedukovať,  pôjde o školenie mladých čarodejníc. 
 Z pochopiteľných dôvodov sa ľudstvo obáva osôbok, ktoré by ich telesnú schránku mohli jediným pohľadom rozložiť na anorgnanické zložky, preto už v dávnej minulosti podnikli opatrenia k ich vyhubeniu (hon na čarodejnice, inkvizícia .. ) Čarodejníc stále ubúda a tak z dôvodu zachovania rodu vzniká spomínaný internát.
Tak by znel stručný obsah série. Bude to temné, bude to napínavé, bude to niečo, čo tu ešte nebolo. 
Bude to American Horror Story. 

A tak na určitý čas nastane obdobie bezsenných nocí a nocí, kedy sa budem báť ísť na záchod. 

Môj slovný prejav sa blíži ku koncu a kedže som silne vizuálny typ, prikladám oficiálne plagáty a trailery, ktoré zhromažďujem výlučne kvôli článku už nejaký ten piatok. 



(au au au)






Herecké obsadenie 
k tomu menšia špecialitka. prevažná časť hercov z prvej série dostala priestor aj v nasledujúcich sériách, pričom zakaždým stvárňujú iné charaktery. 









Prívrženci AHS pochopia ;D 


Vysliedila som video, v ktorom sú zhrnuté všetky doterajšie teasery


Na záver chytľavé soundtracky 


Aktualizácia môjho naštrbeného vzťahu s bloggerom. Obrázky sa načítali, stačilo na každý zvlášť minimálne 10 krát kliknúť. Po dvoch hodinách tak publikujem článok. Svet sa proti mne vzpriahol alebo čo. 

4 komentáre:

  1. tie ihly v traileroch a na obrázkoch sú celkom trefné, tiež som z toho celého už na ihlách (A) dosť sa mi páči to, že každá séria je o niečom inom a nie ako tie nekonečné veci a la vampire diaries a podobne (mier s obsesistmi), ale zároveň nechávajú väčšinu hercov, na ktorých som si ja zvykla a ktorý mi vyhovujú, hlavne evan a taissa, lebo sú tak zlato neokukaní a temní :D možno mi tam trochu vadí emma, ktorú z nejakého vnútorného dôvodu nemám rada. pesníčky sú skvelé, ako vždy a... doriti, idem dovtedy asi spať alebo čo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež kvitujem obsadenie, hlavne v tejto sérií je tu veľká koncentrácia hereckých veličín. a mne tu reže aj Emma, príde mi totiž vtipné, že v reálnom živote tvorí s Evanom pár :D .. a tie 3 dni vydržíme, aspoň ja ich prehnijem v posteli.

      Odstrániť
  2. Dakujem za tip mám další seriál. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďak. :)
      mrknem sa na to, mám totiž "úchylku" čeknúť si každého komentujúceho, ktorý zablúdil do môjho teritória ;D

      Odstrániť