pondelok 23. septembra 2013

vedomosti s výhodami.

Čisto z edukatívnych dôvodov som si povinne naordinovala jedno jeho video denne.
No dobre, klamem. Pri pohľade na neho mi automaticky vybehne slina.



Prosím pekne, zoznámte sa s Mirkom.
Na svojom kanáli Wissen2Go ponúka svojskou formou mini lekcie dejepisu + aktuálne informácie zo sveta.  Zhliadnutie jeho videí je tak skvelou investíciou. 
 Veď uznajte, precvičíte si nemčinu a budete pospolitý ľud ohurovať všeobecným prehľadom. A jeho nadpozemský výzor je adekvátnym bonusom .
(jedinci mužského pohlavia môžu poslednú vetu ignorovať).  





Poznámka pod čiarou. 
Vďaka nepriaznivej konštelácií hviezd alebo nepriazni osudu mi blogger odmieta načítať obrázky. Nepomohlo ani milé dohováranie, ani zúrivé zaobchádzanie s hardvérom. Z tohto dôvodu je budúcnosť nasledujúceho článku nejasná.  




                                                                                                                                

3 komentáre:

  1. och. nie, nemčina už nie. nevravím, že ten chlap vyzerá zle (ale ani, že to je môj typ, bože aká som sofistikovaná, keď použijem také slovné klišé), pripomína mi detektívy z psych s.r.o. toho, ktorý nebol černoch, prirodzene a rasisticky (A) no ale tá nemčina... asi by som z nej a starých jabĺk vracala. a to som mala rada dejepis.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uznávam, nemčina nie je každému po vôli. no uznaj, "pobyt" na bilingválnej (nemeckej) škole na tebe zanechá nejaké tie následky ;D .. inak, mrkla som na tvoj profil (som len zvedavá, nie úchylná) a čo nevidím. máš v obľube AHS, Misfits a The Perks of Being a Wallflower. a Imagine Dragons ! asi ťa milujem.

      Odstrániť
    2. už deviaty rok sa mi snaží dostať pod kožu, ale mám kožu ako slon, nepustím tam ani nemčinu ani tú otravne nudnú angličtinu a francúzština si ešte peknú chvíľku počká, na možné schválenie. ale akože jazyky milujem, aby bolo jasno :D poznáš misfits? to zas asi ja budem milovať teba :D

      Odstrániť