pondelok 8. júla 2013

mám na sebe Rihannu!

Nie, nie je to tak, ako si myslíte.
Tento dvojzmyselný výkrik je odpoveďou na často kladenú otázku - wow, aký to máš parfém? 
Moji drahí, ja vám to prezradím. Toť geniálna Reb'l Fleur od Rihanny. 





Môj intenzívny vzťah s Reb'l Fleur trvá už viac než polrok, zoznámili sme sa tesne pred Vianocami. Po permanentnom prosíkaní ( a "miernom" psychickom nátlaku ) sa nado mnou nakoniec rodičia zľutovali a "tajne" objednali. Kedže si moja máti naivne myslí, že vie schopne klamať, hneď som zistila, ktorá bije a už som len čakala na moment, kedy opustí priestory nášho bytu, čím mi poskytne príležitosť posliediť po byte a nájsť moju Fleur. 
Ani po dvoch hodinách dôkladného pátrania po všetkých zákutiach našej domácnosti nedopadla misia podľa mojich očakávaní. Našťastie vládnu v našej famílií obchodné vzťahy a po menšej dohode s mojim bratom som sa dozvedela úkryt mojej lásky. 
Bolo mi to síce prd platné, kedže v tom období som mala nádchu a môj nos nebol schopný zacítiť absolútne Nič, avšak mne úplne stačilo, keď som si ju mohla ohmatkať a podržať .. ( verím, že týmto postihom netrpím len ja :D ) 
Akonáhle začali moje čuchové receptory ako tak pracovať, bola som ohúrená. Síce som sa informovala o zložení, ktoré je nasledovné ... 

Hlava 
slivka, ríbezle, broskyňa 

Srdce 
kokos, fialka, tuberóza, ibištek 

Základ 
vanilka, pižmo, ambra, pačuli 

... no dáte mi za pravdu, o danej vôni vám to až tak veľa neprezradí. Okrem toho, na každom jednotlivcovi sa vôňa "usadí" inak, čiže je pravdepodobné, že kým na jednom vám výsledná vôňa pošteklí receptory a budete sa rozplývať, práve s vašou pokožkou sa zloženie kamarátiť nemusí. 

Čo je však na Fleur zázračné, zatiaľ na každom, koho som ňou dobrovoľne nasilu nastriekala, sa usadila úžasne. Je nevtieravo sladká, obalamutí zmysly a o nositeľke dáva najavo - Pozor na ňu, týmto sa nevoňajú dievčatká, ale Ženy. 
Čo sa týka intenzity a výdrže, opäť vychádza z mojich úst chvála. Stačí jedno strieknutie, ktoré bohate stačí ( moja skúsenosť, aj pri spomínanom jednom streknutí sa mamka sťažovala na údajne zamorený celý  byt. ale ona zvykne zveličovať ;)). Po určitom čase začína pomaličky vyprchávať a vy zostanete v príjemnej spoločnosti vanilky. 

Ak by som ju mala vystihnúť jedným slovom - GENIÁLNA. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára