nedeľa 19. mája 2013

lenivosť naša každodenná.

Hlásim sa z blogového záhrobia.
Verte mi, za moju neaktivitu padli už imaginárne facky a sľuby, že sa polepším. Jedného dňa určite. 

Namiesto zdĺhavého vysvetľovania a vymenúvania dôveryhodných výhovoriek, prečo som nebola schopná dokopať svoj zadok aspoň k ako takému "kvázi" príspevku, hľa .. aký výstižný gif ..  


.. s tým rozdielom, že dní, počas ktorých som nejavila záujem o vykonanie akejkoľvek činnosti zahŕňajúcej          
   pohyby + premýšľanie, sa vyskytlo viac.
.. a plynuli za sebou.
.. a tak sa vyformovali až do týždňov. 

Ale ak by ste náhodou trpeli neutíchajúcou túžbou dozvedieť sa viac o mojom brutálne zaujímavom a vzrušujúcom živote, s radosťou vám to vykompenzujem. 


Momentálne u mňa prebieha nasledovný boj :

                              Biele Krvinky       VS.      VírusyKtoréMa ChcúZničiť

Žalostný stav : 
0 : 1

Využívam všetky dostupné zbrane, počnúc litrami bylinkových čajov, konzumáciou cesnaku (ten puch v byte, no lahôdka .. ), arzenálom vreckoviek  (ktoré mi nenápadne konfiškuje môj milovaný hafánek - situácia v našom byte by sa dala opísať ako "vreckovky. vreckovky everywhere"). Avšak vírusy sú silný súper, ktorý ma proti mojej vôli udržiava mimo okolitej civilizácie, a tak som nútená tvrdnúť v posteli. 

Cítim sa slabá a a vykonanie čo i len najmenšieho pohybu z bodu A do bodu B predstavuje neskutočný problém. . I keď, momentálne môj jediný pohyb spočíva v presúvaní mojej telesnej schránky z izby ku chladničke. Poprípade vyhrievaním stoličky pri počítači. 

Chorobou však netrpí len môj organizmus a psychika, ale aj chudáci moji rodinní príslušníci, ktorí sú vystavení môjmu nadmernému sťažovaniu, aký je tento svet nespravodlivý. Obávam sa, že sa dôsledkom toho môj trvalý pobyt zmení na dočasný pobyt v pivnici, kde ma určite transportujú, ak čoskoro nesklapnem. 

A ešte pre tých, ktorí sa rovnako ako moja maličkosť nechajú učičíkať pani Lenivosťou  (nech tento príspevok aspoň v malej miere korešponduje s nadpisom) 


Ujo Bukowski sa trafil do čierneho, všakže?
 Hor sa bratia a sestry, nech je naša existencia produktívna! 
Vyvaľovať šunky si môžeme bez stresu po tom, čo vykonáme naplánované záležitosti. 

Ja idem zatím na rande s mojou posteľou. už sme sa dlho nevideli. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára